الأربعاء، 3 أكتوبر 2012

لما حبيبي ظهر :




يا ناس حبيبي ظهر
حبيبي احلى من القمر
لما حبيبي ظهر
نور جميع الكون
والقلب من فرحته غنى
والروح راحت تضمه
لما حبيبي ظهر 
اخضرت الاشجار
وتفتحت ازهار
وغردت اطيار
لما حبيبي ظهر
حضنته بعيوني
وروحي همست له
اهواك بجنوني
لما حبيبي ظهر 
انا نسيت نفسي
تاهت الكلمات
ضاعت الاحرف
وابتدى همس العيون
ابتدى بوح الغرام
ولقيتني في حضنه
طفلة تنام بامان
تعال يا عمري
تعال في حضني
نعوض الحرمان
لما حبيبي ظهر 
سحرني بجماله
عجزت انا اوصفه
عيونه بحر حنان
حضنه دفا وامان
قلبه بياض وطيب
روحه نسيم عليل
القمر منك حبيبي يغير
حبيبي في طلته
عاشق فارس امير
يا حظ قلبي اللي عشق
يا حظ روحي اللي هوت
يا حظك هنا
عشقت الهنا
في حضنك حبيبي
تهيم الروح
ويدوم الهنا
انا انت وانت انا
يا عمري انا
يا قلبي انا
عاشقتك انا
مجنونتك انا
آه يا حبي
كم اهواك انا 


ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

ملحوظة: يمكن لأعضاء المدونة فقط إرسال تعليق.